OTORO SUSHI TAKE AWAY & DELIVERY ARNHEM

Recentebeoordeling


4,5 sterren uit 1121 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Otoro Sushi Take Away & Delivery Arnhem. Meer weten? Ontdek meer

22 jun 2026 om 22:55 Heerlijke Sushi!
22 jun 2026 om 18:01 goed heerlijk beter als de vorige keer bedankt voor extra
21 jun 2026 om 21:21 Het valt mee, ik vond wel het te lang duren, omdat het 50 minuten duurde ongeveer
21 jun 2026 om 21:21 Heerlijke verse sushi. Snel bezorgd!
21 jun 2026 om 20:09 Fast and tasty! Highly recommended
19 jun 2026 om 21:30 Het was heerlijk
19 jun 2026 om 20:05 normaal altijd goed lekker deze keer minder
18 jun 2026 om 18:54 Het was super lekker! Wel een tip de ebi was een beetje zacht geworden door de luchtdichte verpakking. Ik ga zeker nog een keer bestellen.
16 jun 2026 om 12:46 Heerlijke sushi!
15 jun 2026 om 17:35 Heerlijk!
14 jun 2026 om 21:42 Heerlijk en vers!