Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Otoro Sushi Take Away & Delivery Arnhem. Meer weten? Ontdek meer
Roger
22 jun 2026 om 22:55
Heerlijke Sushi!
Roswita
22 jun 2026 om 18:01
goed heerlijk beter als de vorige keer bedankt voor extra
Ryan
21 jun 2026 om 21:21
Het valt mee, ik vond wel het te lang duren, omdat het 50 minuten duurde ongeveer
Peter
21 jun 2026 om 21:21
Heerlijke verse sushi. Snel bezorgd!
Marta
21 jun 2026 om 20:09
Fast and tasty! Highly recommended
Estefania
19 jun 2026 om 21:30
Het was heerlijk
Roswita
19 jun 2026 om 20:05
normaal altijd goed lekker deze keer minder
Donovan
18 jun 2026 om 18:54
Het was super lekker! Wel een tip de ebi was een beetje zacht geworden door de luchtdichte verpakking. Ik ga zeker nog een keer bestellen.